اولین فیلم تبلیغاتی حرفهای خودت رو بساز
استودیو کلکین
تیزر تبلیغاتی فیلم تبلیغاتی فیلم صنعتی آگهی تلویزیونتیزر معرفی محصول – راهنمای محصولاتمستندنریشن و ضبط صوتعکاسی صنعتیتهیه فیلم آموزشی تهیه فیلم نمایشگاهیتهیه گزارش مصاحبهمحتوای اینستاگرامموشن گرافیکتصویر بردارینریشن - کتاب صوتی- ضبط صوتعکاسی صنعتی محصولات
یکی از بهترین راهها برای معرفی و بازاریابی خدمات و کسبوکار تان ، استفاده از تیزرهای تبلیغاتی ست. از همین رو امروزه اکثر خدمات وکسبو کارها به فکر ساخت تیزر تبلیغاتی با بهره گیری از روشهای نوین افتادهاند. اما با توجه به این که ساخت تیزر تبلیغاتی کاری تخصصی بوده و نیاز به مهارتهای خاصی دارد، هر کسی توانایی لازم برای ساخت آن را ندارد.

تیزر تبلیغاتی چیست؟
واژه تیزر به معنای ادیت کننده است؛ به این منظور که با کامل نشان ندادن یا کامل نگفتن چیزی، حس کنجکاوی را در فرد زنده میکند و با هدف جلب نظر مخاطب به یک محصول یا خدمت ساخته و منتشر میشود. تیزر بهترین راه برای نمایش تبلیغات به مردم با استفاده از رسانههای بصری مانند تلویزیون و رادیو است که به عنوان جدیدترین راه تبلیغات به شمار میرود. هدف از ساخت تیزر، ایجاد حس کنجکاوی نسبت به برند و محصول است. این ویدئوها معمولا در ابتدا، اواسط و انتهای فیلمها، ویدئوها، سریالها و موزیک ویدئوها در پلتفرمهای انتشار ویدئو پخش میشوند.





استودیو کلکین با استفاده از به روزترین تجهیزات ضبط فیلم و صدا و نورپردازی و با تیم خلاق و با تجربه ی خود می تواند شما را از ایده پردازی، نویسندگی، فیلم برداری، نور پردازی و صداگذاری و ... تا رسیدن به هدفتان، همراهی کند و به ایده های شما پر و بال دهد.
خلاقیت
ایده آل
حرفه ای
خدمات استودیو کلکین
تیزر تبلیغاتی
فیلم صنعتی
فیلم آموزشی
آگهی تلویزیون
گزارش مصاحبه – گزارش مجمع
تیزر معرفی محصول – راهنمای محصولات
نرشین -کتاب صوتی – ضبط صوت
موزییک ویدیو
فیلم نمایشگاهی
تصویربرداری
عکاسی تبلیغاتی - عکاسی صنعتی


مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی
تعریف پروژه تیزر تبلیغاتی
این احتمال وجود دارد که شما هنوز دقیقا این مورد را مشخص نکرده باشید که تیزر تبلیغاتی شما از چه نوعی باید باشد. می خواهید روایی و داستانی باشد یا فقط معرفی محصول باشد؟ می خواهید رئال و با تصویربرداری و بازیگر باشد و یا انیمشن 3بعدی می خواهید.
تهیه و تایید طرح و سناریوی تیزر تبلیغاتی
اتاق فکر استودیو کلکین طی جلساتی که با شما خواهد داشت برای پروژه طرح ها و سناریوهای پیشنهادی را آماده می کند. با مشورت شما طرح نهایی انتخاب شده و بر اساس آن طرح نهایی انتخاب می شود. این مرحله بسیار با اهمیت است چرا که مسیر کل پروژه در این مرحله تعیین خواهد شد.
پیش تولید تیزر تبلیغاتی
انتخاب بازیگر (در صورت نیاز)؛ انتخاب لوکیشن، هماهنگی های عوامل، دریافت مجوزهای قانونی، تهیه متریال و ابزار و یا دکورهای لازم در این مرحله انجام می شود.در این مدت تیم کارگردانی هم با آماده سازی سایر اعضای تیم، برای یک تولید هیجان انگیز آماده می شوند.
تولید تیزر تبلیغاتی
اینجاست که بازی اصلی آغاز می شود. همه افراد تیم وظیفه خود را می دانند و آن را به نحو احسنت آن را انجام می دهند. اگر پروژه نیاز به تصویربرداری داشته باشد عوامل از اولین ساعات صبح (یا آخرین ساعات شب!) در لوکیشن حاضر می شوند و با هماهنگی کارگردان کارها را به ترتیب و منظم و با دقت انجام می دهند. یک گروه ناظر هم در هر زمان امور را بررسی می کنند تا از انجام بی نقص پروژه در بازه زمانی مشخص اطمینان حاصل شود.
پستپروداکشن Post-Production
اینجاست که جادو اتفاق می افتد. تمام تصاویر، گرافیک ها و صداهای ضبط شده با دستان هنرمند تیم تدوین و با هدایت کارگردان و با بهترین سخت افزار و نرم افزارهای سینمایی با هم ترکیب شده تا سناریو و طرح اولیه را به بهترین شکل جان دهند.

هدف از یک تبلیغ خوب مشخص است: فروش بیشتر محصولات یا خدمات، به تعداد بیشتر مشتری، و با قیمت بیشتر!
ایجاد حس خوب در مخاطب
انتقال پیام شما
تبدیل مخاطب به مشتری
جذب مشتری و افزایش فروش
سوالی دارید؟
شما تحت پوشش هستید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.